بیش از ۷۱درصد مصوبات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان اجرایی شده است

 

یداله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران گفت: بر اساس دستور العمل های تامین مالی بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام ابلاغی فرماندهی اقتصاد مقاومتی از سال ۱۳۹۵ ،کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و سازمان های صنعت، معدن وتجارت بعنوان دبیر این کارگروه ها معرفی شدند.

صادقی افزود: درسال ۹۶ بیش از ۳۴۲ جلسه کارشناسی با حضور استاندار و معاونین در تهران برگزارشد که مشکلات ۱۴۰۷ شرکت و واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیرکارگروه ستاد تسهیل استان ادامه داد: بیش از ۷۱درصد مصوبات اجرایی شده که تنوع و فراوانی آن مربوط به سیستم بانکی ، تامین اجتماعی و امورمالیاتی بوده است.

صادقی گفت: جلسات اصلی این کارگروه با حضور استاندار محترم و مدیران دستگاههای اجرایی و پاسخگو به صورت هفتگی در محل استانداری تهران برگزار شده که مدیران واحدهای صنعتی و معدنی دارای مشکل، با طرح موضوع پاسخ دستگاه اجرایی را گرفته و مصوبات آن جهت اجرا ابلاغ می گردد.

رئیس سازمان ضمن تقدیر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بدلیل تصویب طرح الحاقیه موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر گفت: با تصویب مصوبه، بررسی و حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی با قدرت و توان بیشتری پیگیری و ان شاءالله مرتفع خواهد شد.

روابط عمومی اتحادیه صنایع شیمیایی وپلیمری شهرستان پردیس

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*