پیام تبریک رئیس اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری به مناسبت سال نو

به نام ایزد منان

همکاران و اعضای گرامی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس؛

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد.

شاید در شرایط گذشته و هم اکنون کشور ، فعالان اقتصادی وخاصه شما تولیدکنندگان عزیز سنگین ترین بار مسئولیت خدمت را درشرایطی سخت بر دوش کشیده اید و در مقابل ناملایمات از قبیل گرانی بیش از حد تصور بهای مواد اولیه ،نوسانات بی منطق ارز وعدم ثبات بازار و… تنها با عشق به تولید وخدمت بی منت به میهن اسلامی ایستادگی کرده و خواهید کرد.

امید است در سال پیش رو ودر سایه همدلی مسئولین و دولت گرانقدر ، افق های جدیدی را برای توسعه فضای اقتصادی کشور و رونق تولید که همانا به زعم اینجانب تنها راه برون رفت از رکود و حل مشکل بیکاریست ، شاهد باشیم.

در طلیعه ی سال نو خدا را شاکرم  و برخود می بالم که توفیق خدمت به سرورانی چون شما را دارم ؛به لطف لایزال او امیدوار و به تداوم حمایت شما بزرگواران دلگرمم.

مجدداً ضمن تحسین وتقدیر از تلاش های یکایک شما سروران گرانقدر در سالی که گذشت ، فرارسیدن نوروز باستانی را به شما همکاران محترم و خانواده ی معززتان صمیمانه شادباش گفته و بهروزی،مسرت و شادکامیتان را از ایزد منان مسألت دارم .

 

با تجدید احترام

فرزین درخشانپور

رئیس اتحادیه صنایع شیمیایی وپلیمری شهرستان پردیس

نوروز ۱۳۹۷

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*