پیام تبریک رئیس اتحادیه به مناسبت روز اصناف

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس، مهندس فرزین درخشانپور در پیامی روز اصناف را به جامعه بازاریان و اصناف کشورتبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 

همواره آغاز تیر ماه روزی خاص و مهم برای من بوده، روزی که مختص به قشری زحمت کش که همواره در موفقیت های بی شمار کشور نقشی بی بدلیل ایفا کردند و با از خود گذشتگی  و تحمل سختی های بسیار در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار میهن عزیزمان ایران ،گام برداشتند.

در سال ۹۸ که مشکلات متعدد اقتصادی از جمله تورم، رکود، تحریم و… گریبان گیر کشور ماشده است ، اصناف و بازاریان بار دیگر ثابت کردند که همچون تمامی مراحل حساس تاریخی در کنار هم میهنان خود هستند و برای داشتن اقتصادی سالم و پویا روز و شب فعالیت داشته اند واز هیچ تلاشی برای رفاه حال مردم کشورمان فروگذار نکرده اند.

روز ملی اصناف، روزی است برای به تصویر کشیدن نقش بی بدیل یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور که در روند پیشرفت کشور جایگاهی اساسی دارد و همواره با تلاش و تحمل رنج و زحمات بسیار در جهت شکوفایی اقتصاد کشور گام برداشته اند.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه صنف شیمیایی و پلیمری، این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و آینده ای سرشار از موفقیت و توفیقات روزافزون را برای یکایک جامعه بزرگ اصناف  از درگاه پروردگار عالمیان خواستارم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*