قانون نظام صنفی حذف نشده است

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: قانون نظام صنفی نسخ نشده است و برای صدور مجوز ها کماکان باید روسای اتحادیه ها صدور پروانه را امضا کنند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس به نقل از تسنیم  علیرضا شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در مراسم روز ملی اصناف اظهار داشت: وزیر جدید صمت به دنبال ایجاد تغییرات ساختاری در این وزارتخانه است که نتایج آن مشخص خواهد شد.

وی در ارتباط با فعالیت سامانه‌ صدور مجوز ها و تاثیر آن در فعالیت های اصناف گفت: اصناف از سامانه ها گریزان نیستند و نمی‌خواهند به روش های سنتی بازگردند و این درک وجود دارد که باید به روز باشند؛ اصناف خود همگام با تکنولوژی هستند اما باید توجه داشت که درگاه ملی صدور مجوز ها سامانه نیست و تنها درگاه است که فقط درخواست ها در آن  ثبت می‌شود اما نظارتی بر روی آن نیست.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت ادامه داد: باید توجه داشت که قانون نظام صنفی نسخ نشده است و برای صدور مجوز ها کماکان باید روسای اتحادیه ها صدور پروانه را امضا کنند.

وی ادامه داد: برداشت غلطی در این ارتباط ایجاد شده است و در صورتی که قانون درست اجرا می‌شد اکنون نیازی به اصلاح  وجود نداشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*