فرماندار پردیس در کارگروه رفع موانع تولید: دستگاه های دولتی مقصرند

فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد: مشکلاتی که هم اکنون شاهد آن هستیم نشات گرفته از عملکرد غلط دستگاه های دولتی است و با صراحت باید بگویم ما به وظایفمان را بخوبی عمل نکردیم.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس؛ کارگروه رفع موانع تولید با حضور فرماندار و صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان پردیس دوشنبه ۹ بهمن ماه به منظور بررسی مشکلات اخیر تولیدکنندگان و صنعتگران منطقه  با حضور رییس اداره صنعت و معدن و صنعتگران منطقه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه معاونان امور مالیاتی، رییس اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها و جمعی مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در سخنرانی خود با اشاره به موفقیت های کشور عزیزمان پس از انقلاب  و رسیدن ایام دهه فجر گفت: هدف اصلی مردم برای انقلاب رسیدن به  آزادی، رفاه وآسایش بود و مسئولان کشور باید برای حفظ آرمان های انقلاب در این راستا تلاش کنند.

وی افزود : کشور ما در همه عرصه ها توانسته به موفقیت های خوبی دست یابد اما در زمینه های اقتصادی نتوانسته ایم موفق بشویم و به افق اهدافمان دست پیدا کنیم.

فرماندار پردیس خاطر نشان کرد:  عدم موفقیت در بخش های اقتصادی متاسفانه برای سایر بخش ها نیز مشکل ایجاد میکند و صدمه میزند از این رو باید هر چه سریعتر موانع تولید و موفقیت در عرصه های اقتصادی شناسایی شده و حل شود.

حیدری تصریح کرد: از این رو با هماهنگی اداره صنعت و معدن شهرستان و مدیران ارشد اداره مالیات و بیمه برآن شدیم جلسه ای با مشارکت خود صنعتگران و تولیدکنندگان شهر داشته باشیم و به علل و ریشه های مشکلات بخش صنعت بپردازیم و به لطف خدا بتوانیم راه حلی برای افزایش تولید و بالابردن راندمان تولید در منطقه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست تاکید کرد: مشکلاتی که هم اکنون در حوزه اقتصاد شاهد آن هستیم نشات گرفته از عملکرد غلط دستگاه های دولتی است و با صراحت باید بگویم ما وظایفمان را بخوبی عمل نکردیم.

وی ادامه داد: اگر دستگاه های دولتی عملکرد صحیحی از خود نشان داده بودند  و به وظایفشان بخوبی عمل میکردند الان شاهد مشکلات جدی در بخش تولید و اقتصاد نبودیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران کارخانجات و اصناف همراه با مدیران مالی خود حضور داشتند و به مشکلات اخیر خود در عرصه تولید بخصوص مشکلات مالیاتی که اکثر این افراد با آن دست به گریبانند و گلایه داشتند اشاره کردند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*