تمدید و اصلاح مجوزها از اول اسفند فقط در درگاه ملی مجوزها انجام می‌شود

شرایط تمدید و اصلاح مجوزها در درگاه ملی مجوزها بارگذاری شده و از اول اسفند، ثبت درخواست تمدید و اصلاح مجوزها هم مانند ثبت درخواست صدور، باید فقط از درگاه ملی مجوزها انجام شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس به نقل از تسنیم ، دبیرخانه هیئت مقررات‌زدایی در بخشنامه ای با اعلام خبر فوق به همه مراجع صدور مجوز تا ۲۰ بهمن ماه مهلت داده است تا شرایط بارگذاری شده در این درگاه بابت تمدید، اصلاح، توسعه و انتقال مجوزهایشان را بررسی کنند و نقایص احتمالی را به‌همراه مستندات مربوطه تا قبل‌از ۲۰ بهمن‌ماه به آن دبیرخانه اعلام کنند تا اصلاح شود.

این دبیرخانه تاکید کرده از ابتدای اسفند ۱۴۰۲ ثبت‌نام خارج از درگاه که تاکنون بابت تمدید مجوزها، مجاز شمرده می‌شد، غیرمجاز و غیرقانونی خواهد بود و همه درهای باز درگاه‌های تخصصی صدور مجوز بابت ثبت‌نام تمدید مجوز هم باید بسته شوند.

درگاه ملی مجوزها تا پیش از این فقط خدمت صدور مجوزها را انجام میداد و مراجع صدور مجوز اجازه داشتند از متقاضیان تمدید و اصلاح مجوزها، مستقیم و حضوری، ثبت نام بعمل آورند.

براساس ابلاغیه جدید دبیرخانه هیات مقررات زدایی، با تکمیل درگاه ملی مجوزها برای تمدید، اصلاح و انتقال در همه مجوزها از مسیر این درگاه، اجازه همه مراجع صدور مجوز برای ثبت نام حضوری و خارج از درگاه ملی بایت تمدید مجوزها، از ابتدای اسفند منتفی خواهد شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*