برنامه نظارتی و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پردیس

قابل توجه اعضای محترم اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس

پیرو مصوبه شماره ۱۹۹ مورخ ۱۴۰۲/۵/۲ ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پردیس و الزام اجرای مصوبه فوق توسط فرمانداری محترم _اتاق اصناف _دادستانی محترم _ و پلیس اماکن به اطلاع میرساند از تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱  بازرسی های روزانه توسط بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پردیس آغاز شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط این عزیزان طبق ضوابط موجود اعمال قانون انجام خواهد گردید .

موارد اخطار و اعمال قانون بازرسان ستاد مورد تایید این اداره و مراجع قانونی خواهد بود و عواقب تخطی از این دستورالعمل به عهده خود واحد متخلف می باشد .

لذا شما واحد محترم

  1. پس از نصب برچسب ستاد در محل درب ورودی بصورتیکه قابل مشاهده توسط همگان باشد  نسبت به یادگیری آموزشهایی که در اختیار شما قرار گرفته اقدام فرمایید .
  2. در صورت ورود افراد کشف حجاب یا هنجار شک ضمن تذکر دوستانه از دادن هرگونه خدمات به این افراد جدا خودداری نموده که در صورت مشاهده این تخلف در مرحله اول برگ اخطار و در مرحله دوم پلمپ طبق زمانبندی مرحله ای مقام قضایی انجام خواهد شد .
  3. از بکارگیری فروشنده و عوامل هنجار شکن در واحد خود جدا خودداری کنید که این کار علاوه بر پلمپ شامل جریمه نقدی تشکیل پرونده و معرفی به دادسرا را نیز به دنبال خواهد داشت .
  4. در صورت حضور بازرسان ستاد نهایت همکاری را با ایشان داشته باشید و در صورت هرگونه بی احترامی به بازرسین طبق ماده ۶۰۸ و ۶۰۹ تعزیرات مجازات اسلامی اعمال قانون خواهد گردید .
  5. همه بازرسین در طول تذکر و اعمال قانون مجهز به دوربین می باشند .
  • مجددا یادآوری  میشود نصب برچسب ستاد در محل درب ورودی بصورتی که توسط همگان قابل مشاهده باشد الزامی می باشد جهت دانلود برچسب  ” اینجا  ” کلیک کنید .

شهر آرام در سایه قانون مداری میسر خواهد شد .

از همکاری شما تشکر می کیم .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*