ماهان پلاستیک

نام عضو : لیلا شفیعیان

مختصری درباره ماهان پلاستیک

بیش از ۲۰ سال فعالیت در صنعت پلاستیک

دو دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید لوازم اداری وخدمات تزریق پلاستیک توسط متخصصین با تجربه و آشنا با علم روز دنیا

تولید مستغلات لوازم اداری

تولید لوازم اداری از جمله کازیه ،زیرپایی و پایه چسب  با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی به روز

خدمات پس از فروش تا یکسال گارانتی

ارائه خدمات پس از فروش یکساله و پشتیبانی به خریداران محصولات

ارائه خدمات تزریق پلاستیک

خدمات تزریق پلاستیک با استفاده از ماشین آلات روز دنیا در انواع قالب ها و در کمترین زمان و بالاترین کیفیت

مجموعه تولیدی ماهان پلاستیک (ماهان صنعت) با بیش از دو دهه سابقه فعالیت مستمر و بصورت تخصصی در زمینه تولید لوازم اداری و خدمات تزریق پلاستیک به مشتریان خدمت رسانی مینماید و در جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان و با استفاده از تکنولوژی های روز به تولید محصولاتی با کارایی بالا می پردازد.

ماهان پلاستیک (ماهان صنعت) مجموعه ای تولیدی است که در زمینه تولید مستغلات اداری از جمله کازیه، زیرپایی ، پایه چسب و ارائه خدمات تزریق پلاستیک تا ۹۰۰ گرم (۰.۹kg) فعالیت می کند.

کیفیــت مــواد اولیــه  محصولات ماهان پلاستیک (ماهان صنعت)، موجــب مانــدگاری و دوام  محصولات شده است و طراحی مدرن و کاربردی محصولات ، منجر به  ایجــاد تنــوع در محیط کار و هویت بخشی به محیط کار شما می شود.

این مجموعه با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید لوازم اداری، همواره سعی بر تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در جهت پاسخگویی به نیاز مخاطبان داشته است. محصولات تولیدی ماهان پلاستیک (ماهان صنعت)  با بهره گیری از دانش مهندسین طراح با تجربه و نیروی انسانی مجرب با به روزترین ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا، سعی در تولید محصولاتی با کیفیت دارد.

تزریق پلاستیک یکی از خدمات مهم شرکت ماهان پلاستیک (ماهان صنعت)  است. خدمات تزریق پلاستیک مجموعه با استفاده از ماشین آلات روز دنیا و نیروهای با تجربه در انواع قالب های مختلف و در کمترین زمان و بالاترین کیفیت و با قیمتی رقابتی انجام میشود. متخصصین ما آماده مشاوره دادن در این زمینه به تمامی مشتریان هستند.

ماهان پلاستیک (ماهان صنعت)  فرهنگ ارزشمند کیفیت را سر لوحه اهداف خود قرار داده با بهره گیری از متخصصین مجرب و با طراحی محصولات منحصر به فرد و خدمات پس از فروش مناسب سعی در ارج نهادن  به انتخاب مشتریان و به جلب رضایت آنان دارد.