چهار هزار نفر از مردم پردیس در مراسم تشییع سردار سلیمانی شرکت‌ کردند

سوگواران شهر بومهن از مقابل مسجد اهل بیت (ع) و سوگواران شهر پردیس از محل پارکینگ بوستان نورالشهدا در میان سوز و سرمای برف که روز گذشته در پردیس باریده بود حاضر و توسط واحد حمل و نقل شهرداری‌های پردیس و بومهن به تهران اعزام شدند.

زنان و مردان سوگوار در ساعات اولیه صبح در میعادگاه‌های اعلام شده حضور پیدا کردند تا با پیوستن به دریای بیکران سوگواران شهر تهران در آخرین وداع خود به دنیا نشان بدهند که پای نظام و حمایت از رهبری ایستادند وبا شکوه هر چه تمام‌تر با پیکر مطهر شهید سرفراز حاج قاسم سلیمانی  وداع می‌کنند.

شب گذشته بوستان نورالشهدای پردیس میزبان تعداد زیادی از سوگواران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آیین بزرگداشت مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی در جوار دو شهید گمنام بود و حضور گسترده جمعیت در این مراسم، نشان از ولایتمداری و علاقه قلبی تک تک سوگواران به سردار دل‌ها بود.

زن، مرد، پیر، جوان، کودک و حتی نوزادان شیرخوار سیاهپوش،عزادار و سینه زن و نوحه خوان در بوستان نورالشهدا حضور داشتند و به همراه مداح اهل بیت کربلایی مجید شعبانی در غم از دست دادن علمدار ایران با نوحه سرایی موی می کندند، بر سر می زدند و در غم از دست دادن حاج قاسم سلیمانی اشک می ریختند.

سوز و گداز و اشک و آه جمعیت حاضر در شام غریبان از دست دادن سردار حاج قاسم سلیمانی قلب هر بیننده ای را به درد می آورد، این مراسم تا ساعاتی از شب ادامه داشت، عزاداران با غمی سنگین در سینه بار دیگر با ولایت و رهبری بیعت کردند و برای حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی اعلام آمادگی کردند.

فرماندار شهرستان پردیس ضمن تبریک و تسلیت سردار سلیمانی  اظهار داشت: سردار مقتدر سلیمانی مجاهدی بود  که برای از پای در آوردن دشمنان بشریت و برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال و امنیت ایران اسلامی خستگی ناپذیر بود و بی شک خون این سردار گرانقدر درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری  خواهد کرد و پرچم عزت و صلابتی  که این شهید بر افراشت به دست دیگر یاریگران مقاومت در منطقه همچنان با اقتدار برافراشته خواهد بود.

حجت الاسلام سید حسین حسینی، امام جمعه شهرستان پردیس طی پیامی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی آغاز کار است، فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت و موجب اتحاد جهان اسلام  و جبهه مقاومت اسلامی  خواهدشد، حاج قاسم یک فرد نبود او نماد یک تفکر و یک راه نورانی و سمبل نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی همه مظلومان عالم، پرورش یافته مکتب امام خمینی و سرباز مخلص امام خامنه ای بود.

سید مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار شهید به نیابت از تمام آزدیخواهان جهان و تمام مبارزان و مجاهدان راه حق، عدالت و آزادی بر علیه نظام زورگوی جهانی جان بر کف و مخلصانه جنگید و بارها در مرز شهادت قرار گرفت و پس از عمری مجاهدت اجر و مزد خود را از سالار و سرور شهیدان دریافت کرد.

گفتنی است، کوروش گلریز شهردار پردیس، سعید علی بخشی شهردار بومهن، حسن لاله رئیس شورای اسلامی پردیس و احمد جوشنلو رئیس شورای اسلامی بومهن، حسینعلی سلیمانی فر رئیس کمیسیون  فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی پردیس، قاسم صفری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، علیرضا حقیقت شعار رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس طی پیام‌هایی شهادت سردار سرفراز حاج قاسم سلیمانی را تبریک  و تسلیت گفتند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشور در اهواز و مشهد مقدس تشییع شد و پس از تشییع در تهران و قم در کرمان خاکسپاری خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*