داشتن یک وبسایت برای صاحبان کسب و کار و مشاغل مختلف مزایا و فواید زیادی دارد. آرسام تک در این مقاله، قصد دارد به برخی از مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها بپردازد. با ما همراه باشید.

چرا به یک وب سایت تجارت الکترونیکی نیازمندیم؟

در خصوص اهمیت طراحی سایت،برای اینکه از سایر پلتفورم ها و سایت ها مستقل شویم و یک تصویر حرفه ای از کسب و کار خود به مشتریان ارائه دهیم و بتوانیم اعتماد و اطمینان آنها را جلب کنیم لازم است که وب سایتی داشته باشیم.

مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کارها این است که می تواند کاهش هزینه، افزایش اعتبار، سهولت دسترسی، ارائه خدمات بهتر، قابلیت دسترسی،.. را بهمراه داشته باشد.

 

برخی از مزایای طراحی سایت و سیستم تجارت آنلاین
شما ممکن است در حال حاضر، محصولات و کالاهای خود را از روش های مختلف به فروش برسانید. شاید محصولات خود را به دوستان و همچنین دوستانِ دوستان خود می فروشید. در واقع فروش دهان به دهان هنوز هم بهترین نوع بازاریابی می باشد. اما با این روش، روزانه بخش مهمی از وقت گرانبهای خود را صرف کارهای تکراری مانند دادن شماره تلفن، ایمیل، توضیح دادن در خصوص جزئیات محصولات از طریق تلگرام، واتساپ، فیسبوک، لاین و آدرس محل زندگی یا کسب و کار خود می کنید. بیشتر مردم این اطلاعات را برای این می خواهند تا بتوانند به شما اعتماد کنند.

اکنون تصور کنید صاحب وب سایتی هستید که تمامی محصولات و اطلاعات شما در آن گنجانده شده است. مشتریان شما به راحتی می توانند به آدرس وبسایت شما مراجعه کنند و تمامی محصولات شما را با عکس، مشخصات کامل و قیمت مشاهده کنند و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. در این صورت وقت بیشتری خواهید داشت تا بر روی کیفیت محصولات خود کار کنید و یا فروش خود را افزایش دهید. پس لازم است که به طراحی سایت اقدام نمایید.

فرض کنید محصولات خود را از طریق فیسبوک به فروش می رسانید، در این روش، شما با مشتری به صورت مستقیم گفت و گو و چت می کنید و همه چیز را برایش توضیح می دهید. اما بسیاری از این مشتریان پس از این همه گفت و گو و پرسش از شما خرید نمی کنند. چرا؟ برای اینکه یک وبسایت رسمی ندارید، مشتریان شما فکر می کنند که کسب و کار شما یک کسب و کار حرفه ای و رسمی نیست برای همین هم است که فقط از طریق فیسبوک محصولات خود را به فروش می رسانید.

اگر یک وب سایت رسمی (تجارت الکترونیک) داشته باشید، حتی اگر کسب و کار شما در منزل هم انجام شود، باز هم مشتریان شما به راحتی به شما اعتماد خواهند کرد زیرا اکنون دیگر کسب و کار شما مانند یک کسب و کار کاملا حرفه ای به نظر می رسد. مشتریان می توانند با استفاده از و بسایت شما به راحتی خرید و پرداخت خود را انجام دهند. می توانند از هر طریقی که دوست دارند پرداخت خود را انجام دهند.

مزایای طراحی سایت:
کاهش هزینه
برندسازی و افزایش اعتبار
سهولت و قابلیت دسترسی
معرفی بهتر خدمات و محصولات
علاوه بر تمام مزیت های بالا برای داشتن یک وب سایت می توانید طراحی وب خود را به یک گروه طراحی و توسعه آرسام تک با رزومه درخشان و معتبر بسپارید.