تولیدکنندگان با قوانین مالیاتی آشنا نیستند

معاون مدیرکل امور مالیاتی شرق تهران  گفت: بیشترین مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران در پرداخت جرایم مالیاتی سنگین بدلیل عدم آگاهی از قوانین مالیاتی مربوطه است.

 

به گزارش روابط عمومی صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس، سید منصورحسینی نیز روز گذشته در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدکنندگان که در فرمانداری شهرستان پردیس و با حضور تولیدکنندگان این منطقه برگزار شده بود؛ به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: اکثر مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران در پرداخت جرایم مالیاتی سنگین بدلیل عدم آگاهی از قوانین مالیاتی مربوطه است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه بسیاری از افراد که در این بخش ها فعالیت میکنند با قوانین روز آشنا نیستند و این هم مشکلاتی برای ماموران ما و هم مشکلاتی برای خود تولید کنندگان بوجود می آورد.

حسینی یادآور شد: اکثر افرادی که با اداره مالیات دچار مشکل میشوند نکات مهمی را که منتهی به رد دفتر و محاسبات مالی آنها میشود را رعایت نمی کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعنوان مثال داشتن فاکتور خرید و فروش جهت تمام اموال و تولیدات از ضروریات هست که اکثر ماموران مالیاتی با آن مشکل دارند زیرا عدم ارایه اسناد و مدارک بطور کلی منجر به رد دفتر مالی شرکت خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه مرتضی عرب عامری و علی اسفندیار روسای اداره های مالیاتی پردیس و بومهن حضور داشتند و به سولات و مشکلات مطرح شده از سوی تولیدکنندگان پاسخ میدادند.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*