برگزاری ۱۷۲ برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان پردیس

در آغازین روز دهه فجر رژه خودرویی و موتورسواران یگان‌های خدماتی و انتظامی در پردیس انجام شد.
 به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس، حرکت نمادین کارناوالی متشکل از مسئولان و مردم شهرستان همزمان با لحظه ورود تاریخی امام از دفتر امام جمعه پردیس به سمت فرمانداری انجام شد.

همچنین در این حرکت نمادین روسای اتحادیه ها و بسیج اصناف بهمراه تعدادی از کسبه شهرستان حضور داشتند و در شهرستان پردیس نیز مانند اکثر شهرها کاروان نمادین مانند آن روز همانند همان بلیزر که در آن تمثال امام نصب‌شده و اسکورت ماشین‌آلات، خودروها، اسکورت موتورسیکلت‌ها و حضور دستگاه‌ها، خانواده معظم شهدا، مردم، جوانان و نوجوانان دیده می شد.

در ادامه این گزارش گفتنی است رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس به بیان  ۱۷۲ برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: اکران فیلم های جشنواره عمار را از ۱۳بهمن در شهرستان به صورت رایگان، گرامیداشت سالگرد عملیات والفجر۸، نواخت زنگ انقلاب توسط آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری طرح سپاس را با همراهی مجموعه بنیاد شهید و همیاری تمام دستگاه‌های دولتی نهادهای انقلابی و پایگاه‌های بسیج از دیگر برنامه دهه فجر امسال است.
توسلی پور افزود: در آخرین روز دهه مبارک فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۳ شهر پردیس، بومهن و جاجرود با حضور گسترده مردم انجام خواهد شد.

وی اظهارداشت : همچنین بهره برداری از مرکز خیریه ای صورت گرفته است که این مرکز نیکو کاری با تمام توان از نظر اقتصادی، برای محرومیت زدایی، کارآفرینی و آموزش فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۰ خانواده از محرومین شهرستان تحت پوشش این مرکز قرار گرفته و دردهه فجر مسئولان این شهرستان به دیدار و دلجویی این خانواده‌ها می روند.
وی افزود: برای بهبود و تحت پوشش قرار گرفتن محرومین منطقه پایگاه‌های مقاومت منطقه را معین قرار داده شده است تا هیات اندیشه ورزی که با حضور نخبگان بسیجی که در حوزه فرهنگی در مجموعه شهرستان فعالیت دارند به این موضوع رسیدگی کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*