برگزاری چهارمین جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پردیس

این جلسه با هدف ارائه گزارش روسای کمیته ها و کارگروه های ستاد، جمع بندی برنامه های اعلام شده توسط ادارات و اعلام پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان در دهه مبارک فجر برگزار و سجاد برنجی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس در ابتدا با قرائت مصوبات جلسات پیشین و بیان برخی اقدامات انجام گرفته تصریح کرد: چهل سالگی انقلاب خاری در چشمان دشمنان است و باید همه اقشار جامعه در گرامیداشت این رویداد بزرگ مشارکت کنند.
وی به برنامه های ارائه شده در حوزه های اصناف، ورزشکاران و صنعتگران و تولید کنندگان اشاره کرد و افزود: سازمان های مردم نهاد فعال در شهرستان نیز برنامه هایی با همکاری ادارات شهرستان برای این ایام دارند و مسئولان باید در این زمینه ضمن برنامه ریزی دقیق و استفاده از همه ظرفیت ها، همکاری لازم را برای برگزاری برنامه های مردم محور داشته باشند.
در ادامه روسای کارگروه ها به ارائه گزارش پرداختند و سپس عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر پردیس نیز از آمادگی این شرکت برای برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه های گسترده و مهم در دهه فجر سخن گفت.
تشریح برنامه های شهرداری های پردیس و بومهن و اقدامات فرماندهی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج برای این ایام نیز بخش دیگری از این جلسه بود و در ادامه حجت الاسلام توسلی امام جمعه شهرستان ضمن بیان دستاوردهای انقلاب، ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری را از اولویت ها دانست.
امیراله حقیقی فرماندار پردیس هم در پایان با قدردانی از ادارات و کارگروه هایی که اقدامات مربوطه را پیگیری کرده و گزارش ارائه داده اند، گفت: مردم همواره به انقلاب وفادار بوده اند و اینکه برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال شهرستان با محوریت مردم تدارک دیده شده، بسیار خوب و کاربردی است.
در پایان مقرر شد جدول برنامه های شاخص از میان برنامه های اعلام شده ادارات، توسط فرمانداری تدوین و زمان حضور مسئولان استانی و کشوری برای افتتاح پروژه ها و حضور در برنامه های شهرستانی مشخص شود.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*