اگر اینستاگرام فیلتر شود…!

یادداشت محمد صالح محلوجی مشاوره انفورماتیک اداره صمت و مدیرعامل گروه طراحی و توسعه آرسام تک

 

متاسفانه این روزها خبرهای زیادی از فیلترینگ پرمخاطب ترین شبکه ی اجتماعی، اینستاگرام می شنویم که جدا از بوجود آمدن هنجارهای اجتماعی، بحران شدیدی برای کسب و کارهایی است که فقط تنها پلن تبلیغاتی و درآمدشان برپایه اینستاگرام می باشد.

بازهم مثل گذشته تاکید میکنم محور اصلی کسب و کار آنلاین خود را بر پایه وب سایت یا فروشگاه اینترنتی بگذارید. این سفارش از زمان باز شدن بحث فیلترینگ روی شبکه های اجتماعی پرمخاطب نظیر فیسبوک، تلگرام و… که بازار هدف تبلیغاتی برای خیلی از کسب و کارها بود بوجود آمد که ضررهای زیادی را هم بدنبال داشت. اما چاره ی مقابله با این نوع اتفاقات چیست؟

موفقیت این سالها برای کسب و کارهایی بوده که از شبکه های اجتماعی برای معرفی پایه ی اصلی تبلیغات آنلاین خود یعنی وبسایت یا فروشگاه اینترنتی استفاده کردند و با فیلتر شدن اینستاگرام ضرری برای بیزینس خود احساس نکردند.

حالا بهترین فرصت است تا تصمیم جدی برای تثبیت کسب و کار آنلاین خودتان بگیرید و بدنبال طراحی وبسایت یا طراحی فروشگاه آنلاین بروید که دیگر تهدیدهایی از جنس فیلترینگ به کسب و کار و بیزینس شخصی تان وارد نشود و چرخه ی فروش محصول و خدماتتان ادامه پیدا کند.

حال اگر میخواهید کسب و کار خود را از اینستاگرام به وب سایت حرفه ای و یا فروشگاه آنلاین تخصصی تبدیل کنید ما در آرسام تک میتوانیم در این مسیر یاری تان کنیم و همین حالا با مشاوران ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما در این خصوص استفاده کنید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*