تشدید بازرسی از واحدهای صنفی با محوریت واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای، پیروی نامه ۱۱۴۸۳۳ مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۰ وزیر کشور و فرمانده عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر واکسیناسیون تمامی صنوف و تمامی افراد شاغل در اصناف تاکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

🔹 به اطلاع تمامی واحدهای صنفی می‌رساند: بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاریخ ۷ تا ۱۴ مهر، میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۴۵ درصد، رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی ۵۰ درصد، رعایت فاصله‌گذاری ۴۶ درصد، موارد استفاده از ماسک خدمات‌دهندگان ۴۸ درصد و موارد استفاده از ماسک خدمت گیرندگان ۴۸ درصد بوده است.

🔹 علی رغم رعایت ناچیز موارد ذکر شده، اکنون واضح و روشن است تنها راه برون رفت از شرایط حاکم بر جامعه در پاندمی ویروس کووید ۱۹ تدقیق و تمرکز بیشتر بر رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های صادره است.

🔹لذا ضمن تاکید بر اطلاعیه پیشین اتاق اصناف ایران مبنی بر الزام تمامی شاغلان در واحدهای صنفی به دریافت حداقل یک دوز از واکسن کرونا تا پایان مهر ماه و دوز دوم در زمان مقرر و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی، بازرسی‌ها و نظارت‌ها بر واحدهای صنفی در قالب تیم‌های مشترک و برخورد قانونی با خاطیان و تعلل‌کنندگان در دستور کار تمامی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی قرار گرفته است.

🔹 بدین منظور از واحدهای صنفی انتظار می‌رود با رعایت موارد فوق، زمینه کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا را فراهم آورند.

 

روابط عمومی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*