پیام تبریک فرزین درخشانپور به مناسبت روز ملی اصناف

به گزارش روابط عمومی اتحادیه، فرزین درخشانپور، رئیس اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس روز ملی اصناف  را به جامعه بزرگ اصناف و بازاریان کشور تبریک گفت.

 

متن این پیام به این شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ملی اصناف را به جامعه بزرگ و زحمتکش اصناف، صنعتگران و کارآفرینان کشور که مجاهدانه در راه پیشرفت و اعتلای این مرز و بوم گام برمیدارند، تبریک میگویم.
خانواده اصناف کشور در سالی که گذشت متحمل سختی ها و دشواری های بسیاری شدند، از یک سو سیل تحریم های ظالمانه، ناعادلانه و غیرانسانی که با هدف ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور بر مردم مظلوم ایران تحمیل شد، که به حول و قوه الهی و با تکیه بر توان داخلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، روز به روز شاهد کم اثرتر شدن آنها هستیم و دوم همه گیری ویروس منحوس کرونا که ضربه سختی بر پیکره اقتصاد ایران و جهان وارد کرد.
طبیعی است که این مشکلات باعث بوجود آمدن معضلات متعددی برای اصناف کشور شود و سال سختی را برای آنان بوجود آورد اما بار دیگر و همچون گذشته، خانواده اصناف کشور ثابت کردند که جزئی از مردم اند و در سختی ها و مشکلات پشتوانه ای گرم برای ملت ایران هستند.
نمونه ای از این تلاش ها و فداکاری ها را در روزهای پایانی سال ۹۸، به شخصه شاهد بودم، روزهایی که شاهد از خودگذشتگی هایی بودم که هیچ گاه از خاطر نخواهم برد. در اسفندماه و با همه گیری ویروس کرونا و افزایش چند برابری نیاز کشور به ماسک، مواد ضدعفونی کننده و پاک کننده، اصناف تولیدی به میدان آمدند و در مسیر مبارزه با کرونا گام برداشتند و توانستند در مدت کوتاهی و با تلاش های شبانه روزی کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کنند و حتی زمینه صادرات به سایر کشورها را نیز فراهم آورند.
۱ تیرماه به مناسبت پاسداشت مقام والای اصناف کشور و تقدیر از خدمات و مجاهدت های این قشر، روز ملی اصناف نامیده شده است که متاسفانه امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان دیدار مجدد برایمان فراهم نشد. اما از همین جا این روز را به تمامی اصناف کشور و به خصوص اصناف محترم شهرستان پردیس تبریک عرض نموده و از پروردگار باری تعالی، توجهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را در موفقیت و عزت برای یکایک شما خواستارم.
فرزین درخشانپور ۱ تیرماه ۹۹

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*