پیام تبریک رئیس اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

فرزین درخشانپور، رئیس اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس با صدور پیامی ایام الله دهه فجر را به جامعه اصناف و مردم شریف ایران تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است :

انقلاب اسلامی ایران، یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ معاصر جهان است، واقعه ای که در آن مردم مومن ایران از زیر بار استکبار جهانی رهایی یافته و مسیر استقلال و آزادگی در پیش گرفتند.

اکنون ۴۱ سال از آغاز این مسیر میگذرد، دشمنان ایران در این سال ها به طرق مختلف سعی در دلسرد کردن مردم داشتند، اما ملت فهیم و مومن ایران همواره و با قدرت درک بالایی که به واسطه رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بدست آوردند، همبستگی خویش را حفظ کردند و در مقابل هجمه های گوناگون و تحریم های ظالمانه ایستادگی کردند.

جامعه اصناف کشور نیز همچون سایر اقشار مردم در این راه ثابت قدم بوده و در راه حفظ اسلام و انقلاب اسلامی ایران از هیچ تلاشی مضایقه نکردند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از جامعه اصناف و مردم فهیم شهرستان پردیس دعوت میکنم تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن باری دیگر اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

فرزین درخشانپور

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*