حضور غرور آفرین شهروندان شهرستان پردیس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف شده، با حضور پرشمار و‌ غرور آفرین شهروندان شهرستان پردیس، به روزی به یاد ماندنی تبدیل شد.

 پردیسی ها یکصدا و همنوا با دیگر مناطق کشور عزیزمان، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و بار دیگر به حهانیان نشان دادند برای دفاع از عزت، استقلال و امنیت کشور اسلامی همیشه حضور دارند.

فرماندار پردیس که سخنران پایانی راهپیمایی شهر بومهن بود ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و قدردانی از حضور گرم مردم در هوای سرد امروز ،  با تشریح دست آوردها و اقدامات تاثیر گذار سردار سلیمانی در دوران زندگی خویش، اقدام خبیثانه آمریکای جنایتکار در ترور ‌سردار سلیمانی را موجب اتحاد و وحدت بیشتر مردم ایران دانست و در دست داشتن تصاویر سردار سلیمانی توسط شرکت کنندگان در راهپیمایی را نمونه دیگری از این اتحاد خواند.

وی در ادامه، اخلاص و اعتقاد امام راحل در طول مبارزات منجر به پیروزی انقلاب را دارای تاثیر شگرفی بر روی مردم دانست و تصریح کرد: اگر این اعتقاد و اعتماد حضرت امام(ره) به خدای تبارک و‌ تعالی نبود، مردم نیز  به حضرت امام دلبسته نمی شدند و انقلاب به نتیجه نمی رسید.

فرماندار پردیس با تشریح دلاورمردی های مردم در دوران دفاع مقدس، این امر را ناشی از اعتقاد به حق تعالی، اعتماد به رهبری و وطن دوستی دانست وگفت: پس از دفاع مقدس، استکبار گران فکر کردند با تحریم های ظالمانه می توانند استقلال مردم ایران را بگیرند و شروع به اعمال فشار حداکثری به کشور‌ کردند، اما دیدند که مردم‌ با وحدت ملی و همدلی با مسئولان کشور را به پیش بردند.

این مقام مسئول در پایان به در پیش بودن یکی از مهمترین رویدادهای کشور یعنی انتخابات اشاره کرد و‌ گفت: در پیش از انقلاب، مردم با شعار استقلال، آزادی و‌ جمهوری اسلامی انقلاب کردند و پس از انقلاب نیز اجازه ندادند کشورهای خارجی در استقلال کشور تاثیر بگذارند و‌ همه تصمیم ها در داخل کشور اتخاذ شده است.

رضایی هر برگه رای را دارای تاثیر بر سرنوشت کشور و‌ مردم دانست و گفت: مردم با بصیرت، بینش و آگاهی که دارند در انتخابات شرکت می کنند و برای افراد با گرایش ها و سلیقه ها و تفکرات مختلفT زمینه شرکت در انتخاباتی سالم و شکوهمند فراهم شده است تا سرنوشت کشور با انتخاب اصلح رقم بخورد.

در پایان و پس از قرائت قطعنامه که با شعار های الله اکبر حاضران مورد تائید قرار گرفت، پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*