جدید ترین تغییرات مقررات قرنطینه در شهر شانگهای و استان های هم جوار

قابل توجه اعضای محترم اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس

باستناد به نامه شماره ۴۳۸۵/۱/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ اتاق اصناف شهرستان پردیس ، به اطلاع میرساند طبق اعلام کمیته مقابله با کرونا کلانشهر شانگهای و دفتر روابط خارجی دولت محلی ، جدیدترین تغییرات قرنطینه مسافران ورودی به شهر شانگهای از سایر کشور ها به شرح ذیل است :

۱- مسافرانی که محل و مجوز اقامت آنان شهر شانگهای است ، مقررات قرنطینه به صورت یک هفته مرکزی و یک هفته در منزل ویا محل کار اجرا می گردد.

۲- مسافران ورودی که محل و مجوز اقامت آنان در استان های جیانگسو ، چه چیانگ و انهویی است ، سه روز در شهر شانگهای به صورت مرکزی قرنطینه خواهند بود و پس از آن به صورت متمرکز به استان های مذکور منتقل و مابقی قرنطینه را در آن استان ها و به صورت مرکزی سپری خواهند کرد .

۳- مسافران ورودی که محل اقامت آنان استان هایی غیر از بند ۱و۲ است ، به صورت دوهفته مرکزی در شهر شانگهای دوره قرنطینه را سپری خواهند نمود .

شایان ذکر است با توجه به اینکه در حال حاضر پرواز مستقیم از کشورمان به شانگهای وجود ندارد ، تغییری در رویه فعلی – قرنطینه در شهر گوانجو – به وجود نیامده و این موضوع در صورت بر قراری پرواز مستقیم تهران -شانگهای مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

روابط عمومی اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*