دومین دوره انتخابات اتحادیه پوشاک و خرازان شهرستان پردیس

دومین دوره انتخابات کاملاً الکترونیکی اتحادیه پوشاک و خرازان شهرستان پردیس، در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ با حضور عوامل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان پردیس و کارشناسان بهداشت محیط شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزار گردید.

در این انتخابات تعداد ۳۲۴ نفر از مجموع ۷۱۶ عضو اتحادیه حضور یافتند و در پایان تعداد ۹ تعرفه باطله و تعداد ۳۱۵ تعرفه صحیح مأخوذه از صندوق‌های رأی‌گیری خارج شد.

در نتیجه شمارش آرای مأخوذه، محسن میرزایی با ۲۱۲ رأی به‌عنوان رئیس‌اتحادیه، مریم پور ابراهیمی با ۲۰۷ رأی به‌عنوان نایب رئیس اول هیأت مدیره، علی یزدانیان با ۱۸۳ رأی به‌عنوان نایب رئیس دوم، نجمه رجایی با ۱۵۱ رأی به‌عنوان دبیر اتحادیه و مجید مسگر با ۱۴۸ رأی به‌عنوان خزانه‌دار اتحادیه پوشاک و خرازان شهرستان منصوب شدند.

در ادامه این رأی‌گیری میریحیی حسینی لقب شفیعی با ۸۵ رأی به عنوان علی‌البدل اول و فریدون بهدانی با ۵۴ رأی علی‌البدل دوم هیأت مدیره شناخته شدند. علی اکبر بخششی با ۲۰۸ رأی به عنوان بازرس هیأت‌مدیره و مسعود نورمحمدی روزبهانی با ۶۰ رأی علی‌البدل بازرسی اتحادیه پوشاک و خرازان شهرستان منصوب شدند.

انتخابات در پایان روز با تهیه صورت‌جلسه‌ای توسط هیئت اجرایی پایان یافت و نتیجه انتخابات به منتخبین و مسئولان اعلام گردید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*