دستگاه تصفیه هـوا هـانیول – مدلME300F

دستگاه تصفیه هـوا هـانیول مدلME300F سری Air Touch بر اساس به روزترین تکنـولوژی سیستم های تصفیه خانگی ساخته شده است .
دارای ۴ مـرحله فیلتـراسیون هوا می باشد . که این مـراحل شامـل : فیلتر هپا ، کربن ، سدیمنت و یونیزاسیون است که باعث ایجاد هوای کاملا سالم و آنتی باکتریال در محیط زندگی شما می شود .

امروزه دستگاه تصفیه هوا هانیول یک کالای تجملی نیست ، بلکه برای سلامتی قلب و دستگاه تنفس تمامی ساکنین در شهرهای بزرگ ضروری می باشد ، زیرا ۸۰% از زمان زندگی افراد در طول ۲۴ ساعت در فضاهای بسته می گذرد که اتفاقا معمولا از فضاهای باز مجاور دارای آلودگی هوای بیشتری است.

جرم این دستگاه تصفیه هوا هانیول ۹/۵ کیلوگرم می باشد و ابعاد دستگاه ۳۱۰*۵۰۵*۶۷۰ میلی متر است.

همچنین دمای کاری این دستگاه تصفیه هوا ۱۰ الی ۴۰ درجه سانتی گراد است و بازه رطوبت کاری ۵ الی ۹۰ درصد است.

ولتاژ کاری تصفیه هوا ۲۲۰ ولت AC و محیط تحت پوشش این دستگاه ۶۵ متر مربع می باشد.

میزان تولید صدا و کمترین حالت کارکرد تصفیه هوا هانیول ۲۳ الی ۵۴ ( دسی بل ) است و توان مصرفی این دستگاه تصفیه هوا ۵۲ وات می باشد.

از دیگر ویژگی های دستگاه تصفیه هـوا هـانیول – مدلME300 را می توان به سنسور آلایندگی آن اشاره نمود که بر این ساس زمانی که هوای خانه تمیز و بدون آلایندگی است چراغ روی دستگاه آبی می باشد و زمانی که محوطه فضای اتاق دارای آلایندگی باشد چراغ دستگاه به نگ قرمز بوده و در حالت تمیز کردن محوطه از هر نوع آلایندگی چراغ دستگاه به حالت نارنجی در می آید.

این محصول با کیفیت دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش  است که جهت تهیه و خرید آن ازشرکت سناکنترل می توانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه تصفیه هـوا هـانیول 
دستگاه تصفیه هـوا هـانیول

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*